€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Wat is de betaaltermijn?
    De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur.
    Kan ik proland vragen om de opdracht te wijzigen
    Wij ontvangen de opdracht meestal via een makelaar. De bestelde producten door de makelaar, dienen wij zodoende ook te leveren. Proland kan geen opdrachtwijzigingen aannemen van anderen dan de opdrachtgever.

    Ons advies is dat u even contact opneemt met uw eigen makelaar als u een opdracht in de presentatie wilt wijzigen.
    Hoe kan ik een account aanmaken?
    Als makelaar kunt u beginnen met het kiezen van een product. Bestel deze en voer de benodigde gegevens in. Daar na volgt vanzelf de laatste fase: het invullen van uw eigen gegevens. Een inlog is dan gemaakt en u ontvangt de inlog gegevens op de door u aangegeven mailadres.
    Welke ruimtes worden niet standaard meegenomen in een presentatie
    Wij fotograferen/filmen standaard niet de binnenzijde van een garage, schuur, muurkast, kelder, etc. Een ideale plek dus om uw spullen tijdelijk op te bergen voor de opname. Wilt u nu wel dat bijvoorbeeld de garage in beeld wordt gebracht: bereid de ruimte dan voor en overleg met de fotograaf.
    Kan ik de afspraak annuleren of verplaatsen
    Mocht u onverhoopt de opname van uw woning willen verplaatsen of annuleren dan kunt u dat doen door ons te mailen op info@proland.nl.

    Annuleren of verplaatsen is kostenloos als u dat 48 uur voorafgaand aan de afspraak doet.