€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Kan ik de afspraak annuleren of verplaatsen
    Mocht u onverhoopt de opname van uw woning willen verplaatsen of annuleren dan kunt u dat doen door ons te mailen op info@proland.nl.

    Annuleren of verplaatsen is kostenloos als u dat 48 uur voorafgaand aan de afspraak doet.
    Wat doet Proland?
     Proland zal komende maanden nieuwe producten en nieuwe diensten toevoegen aan de bestaande presentatie producten die de afgelopen jaren gemeengoed zijn geworden op Funda. Zo zullen bestaande producten worden ge-upgrade met extra waarde en zijn er nieuwe producten in de maak: facebook / instagram producten, maar ook de inmiddels bekende Vlogs. Brochures worden beschikbaar en diverse 'bijproducten' worden gelanceerd in 2019.

    Proland staat voor actieve productinnovaties met de beste professionals in Nederland. Alles in huis en online direct helder in beeld wat de voorwaarden zijn, wat de kosten zijn en wanneer het leverbaar is.
    Wat is de status van mijn bestelling?
    Een bestelling is te volgen in ons systeem. Als makelaar weet u wat er gebeurt en wij zijn goed telefonisch bereikbaar om de status door te geven.
    Heb ik een account nodig om te bestellen?
    Ja, maar uw account wordt aangemaakt bij de eerste bestelling. Kies het product en loop de bestelprocedure door. Een account is dan aangemaakt.
    Hoe lang duurt de opname foto en video van een woning
    Gemiddeld is een fotograaf ruim een uur bezig om de fotografie te doen. Het maken van een video of een aanvulling op de fotografie met bijvoorbeeld 360 graden fotografie, duurt een half uur langer. Uiteraard is de duur van de opdracht afhankelijk van het type woning. Het kan dus zijn dat een afspraak iets korter of langer tijd in beslag neemt.