€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Wat is de betaaltermijn?
    De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur.
    Ons e-mailadres is gewijzigd
     
    Kan ik iets voorbereiden in de hal
    • Haal tassen, schoenen, paraplu’s en paraplu bakken weg.
    • Verwijder de losliggende matten.
    • Zorg dat er niet te veel jassen en andere kledingstukken aan kapstokken hangen.
    • Houd maximaal 2 stuks aan.
    • Zorg ervoor dat de toiletruimte bij de entree netjes en opgeruimd is.
    Wat zijn tips voor de woonkamer
    • Leg afstandsbedieningen uit zicht en verwijder eventueel in het oog springende kabels.
    • Haal stekkers uit stopcontacten die duidelijk zichtbaar zijn.
    • Zet televisie en/of beeldschermen van computers uit en doe verlichting uit.
    • Doe gordijnen open en haal eventueel de vitrages weg voor een optimaal uitzicht naar buiten.
    • Ruim speelgoed op.
    • Bewaar de spullen in afgesloten boxen en zet deze uit zicht.
    • In geval van huisdieren graag de bench, hondenmanden, drinkbakken, krabpaal, speeltje etc. weghalen.
    • Verwijder losse en overbodige spullen van tafels zoals bijvoorbeeld post, tijdschriften, etc.
    • Haal deurmatten weg en doe eventueel openstaande ramen of deuren dicht.
    • Verplaats eventuele kinderstoelen evenals een kinder/babybox tijdelijk naar een andere ruimte.
    • Kussens op de bank en op stoelen opschudden.
    • Eventuele dekentjes op banken/stoelen weghalen.
    • Zet een eventuele aanwezige (open) haard aan.
    Kan ik proland vragen om de opdracht te wijzigen
    Wij ontvangen de opdracht meestal via een makelaar. De bestelde producten door de makelaar, dienen wij zodoende ook te leveren. Proland kan geen opdrachtwijzigingen aannemen van anderen dan de opdrachtgever.

    Ons advies is dat u even contact opneemt met uw eigen makelaar als u een opdracht in de presentatie wilt wijzigen.