Extra kosten? |
Nee!
Proland hanteerd enkel en alleen prijzen die vooraf afgesproken of genoteerd zijn.
|
Wat is de status van mijn bestelling? |
Een bestelling is te volgen in ons systeem. Als makelaar weet u wat er gebeurt en wij zijn goed telefonisch bereikbaar om de status door te geven. |
Kan ik iets voorbereiden in de hal |
- Haal tassen, schoenen, paraplu’s en paraplu bakken weg.
- Verwijder de losliggende matten.
- Zorg dat er niet te veel jassen en andere kledingstukken aan kapstokken hangen.
- Houd maximaal 2 stuks aan.
- Zorg ervoor dat de toiletruimte bij de entree netjes en opgeruimd is.
|
Wat is de betaaltermijn? |
De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur. |
Wat zijn tips voor de woonkamer |
- Leg afstandsbedieningen uit zicht en verwijder eventueel in het oog springende kabels.
- Haal stekkers uit stopcontacten die duidelijk zichtbaar zijn.
- Zet televisie en/of beeldschermen van computers uit en doe verlichting uit.
- Doe gordijnen open en haal eventueel de vitrages weg voor een optimaal uitzicht naar buiten.
- Ruim speelgoed op.
- Bewaar de spullen in afgesloten boxen en zet deze uit zicht.
- In geval van huisdieren graag de bench, hondenmanden, drinkbakken, krabpaal, speeltje etc. weghalen.
- Verwijder losse en overbodige spullen van tafels zoals bijvoorbeeld post, tijdschriften, etc.
- Haal deurmatten weg en doe eventueel openstaande ramen of deuren dicht.
- Verplaats eventuele kinderstoelen evenals een kinder/babybox tijdelijk naar een andere ruimte.
- Kussens op de bank en op stoelen opschudden.
- Eventuele dekentjes op banken/stoelen weghalen.
- Zet een eventuele aanwezige (open) haard aan.
|