€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Kan ik reviews bekijken van proland
    Proland heeft vele reviews en is ook actief in het verzamelen van reviews. Op google, facebook en op de eigen site staan reviews die u kunt doornemen.
    Kan ik proland vragen om de opdracht te wijzigen
    Wij ontvangen de opdracht meestal via een makelaar. De bestelde producten door de makelaar, dienen wij zodoende ook te leveren. Proland kan geen opdrachtwijzigingen aannemen van anderen dan de opdrachtgever.

    Ons advies is dat u even contact opneemt met uw eigen makelaar als u een opdracht in de presentatie wilt wijzigen.
    Kan ik de afspraak annuleren of verplaatsen
    Mocht u onverhoopt de opname van uw woning willen verplaatsen of annuleren dan kunt u dat doen door ons te mailen op info@proland.nl.

    Annuleren of verplaatsen is kostenloos als u dat 48 uur voorafgaand aan de afspraak doet.
    Komt de fotograaf precies op tijd
    Wij doen ons uiterste best om op tijd te komen maar we hebben het helaas niet altijd in de hand. Derhalve dient u er rekening mee te houden dat we ca. 30 - 45 minuten eerder of later ter plaatse kunnen zijn. Meestal zijn wij goed op tijd.
    Welke indruk zou uw woning kunnen maken
    Voor de presentatie op Funda, op andere website en in brochures is het belangrijk dat er voldoende lichtinval is en dat er zoveel mogelijk overbodige spullen uit zicht gehaald zijn. Hoe ruimer en lichter de ruimtes zijn en hoe meer vloeroppervlakte getoond kan worden, des te beter de woning presenteert op foto en video.
    Verwijder daarom zoveel mogelijk losliggende en persoonlijke spullen van de vloer, onder- en op kasten, tafels, banken et cetera. Bekijk elke ruimte met een andere invalshoek dan u gewend bent en verwijder de hinderlijke spullen die in zicht zijn. Doe dit in elke ruimte en vergeet niet slaapkamers, overloop en de bijkeuken.
    Uiteraard is het zo dat u alleen dat doet wat u zelf wenselijk vind. Het is uw eigen woning en uw eigen presentatie.