€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Kan ik iets voorbereiden in de hal
    • Haal tassen, schoenen, paraplu’s en paraplu bakken weg.
    • Verwijder de losliggende matten.
    • Zorg dat er niet te veel jassen en andere kledingstukken aan kapstokken hangen.
    • Houd maximaal 2 stuks aan.
    • Zorg ervoor dat de toiletruimte bij de entree netjes en opgeruimd is.
    Wat is de betaaltermijn?
    De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur.
    Wat ga in de slaapkamer voorbereiden
    • Zorg voor schone, opgeruimde slaapkamers die niet te vol staan.
    • Maak het bed netjes op met een neutrale dekbedovertrek/sprei.
    • Haal kledingstukken, schoenen etc. weg. Denk hierbij ook aan badjassen (achter de deur) en pantoffels (onder het bed).
    • Zorg ook dat er geen spullen onder het bed of op een kast in het zicht liggen.
    • Bij kinderkamers: speelgoed zoveel mogelijk weg, eventueel babybadje weg, grote posters of andere in het oog springende zaken verwijderen.
    • Berg alle persoonlijke spullen en knuffels op.
    Kan ik rondom de woning iets voorbereiden
    • Zorg dat er geen auto’s of andere voertuigen voor uw woning staan.
    • Geen fietsen, containers of vuilniszakken voor de woning/tegen de gevel.
    • Stoep(en) vegen, onkruid weghalen, gras maaien, eventueel snoeien.
    • Haal tuingereedschap, wasmolen, vuilnisbakken, tuinslang uit het zicht.
    • Zorg ervoor dat er geen auto, camper, caravan, fietsen, motor of vuilnisbakken onder de carport staan.
    • Plaats kussens in tuinmeubelen.
    • Zorg dat tuinmeubelen schoon en droog zijn.
    • Verwijder kinderspeelgoed uit de tuin denk hierbij ook aan glijbanen, fietsjes, etc.
    • Zorg ervoor dat de ramen en deuren van de woning dicht zijn.
    • Eventuele rolluiken omhoog en gordijnen open.
    • Buitenverlichting uitzetten.
    • Indien het koud weer is, graag de verwarming een half uur voor afspraak uit zetten in verband met rook uit de schoorsteen.
    • Bij een aanwezig balkon deze zo goed mogelijk presenteren.
    • Ga niet zichtbaar voor het raam staan als de fotograaf achteraanzicht foto’s maakt.
    • Eventuele aanwezige makelaars verkoopbord (tijdelijk) verwijderen.
    Wat is de status van mijn bestelling?
    Een bestelling is te volgen in ons systeem. Als makelaar weet u wat er gebeurt en wij zijn goed telefonisch bereikbaar om de status door te geven.