Kan ik iets voorbereiden in de hal |
- Haal tassen, schoenen, paraplu’s en paraplu bakken weg.
- Verwijder de losliggende matten.
- Zorg dat er niet te veel jassen en andere kledingstukken aan kapstokken hangen.
- Houd maximaal 2 stuks aan.
- Zorg ervoor dat de toiletruimte bij de entree netjes en opgeruimd is.
|
Wat is de betaaltermijn? |
De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur. |
Wat ga in de slaapkamer voorbereiden |
- Zorg voor schone, opgeruimde slaapkamers die niet te vol staan.
- Maak het bed netjes op met een neutrale dekbedovertrek/sprei.
- Haal kledingstukken, schoenen etc. weg. Denk hierbij ook aan badjassen (achter de deur) en pantoffels (onder het bed).
- Zorg ook dat er geen spullen onder het bed of op een kast in het zicht liggen.
- Bij kinderkamers: speelgoed zoveel mogelijk weg, eventueel babybadje weg, grote posters of andere in het oog springende zaken verwijderen.
- Berg alle persoonlijke spullen en knuffels op.
|
Kan ik rondom de woning iets voorbereiden |
- Zorg dat er geen auto’s of andere voertuigen voor uw woning staan.
- Geen fietsen, containers of vuilniszakken voor de woning/tegen de gevel.
- Stoep(en) vegen, onkruid weghalen, gras maaien, eventueel snoeien.
- Haal tuingereedschap, wasmolen, vuilnisbakken, tuinslang uit het zicht.
- Zorg ervoor dat er geen auto, camper, caravan, fietsen, motor of vuilnisbakken onder de carport staan.
- Plaats kussens in tuinmeubelen.
- Zorg dat tuinmeubelen schoon en droog zijn.
- Verwijder kinderspeelgoed uit de tuin denk hierbij ook aan glijbanen, fietsjes, etc.
- Zorg ervoor dat de ramen en deuren van de woning dicht zijn.
- Eventuele rolluiken omhoog en gordijnen open.
- Buitenverlichting uitzetten.
- Indien het koud weer is, graag de verwarming een half uur voor afspraak uit zetten in verband met rook uit de schoorsteen.
- Bij een aanwezig balkon deze zo goed mogelijk presenteren.
- Ga niet zichtbaar voor het raam staan als de fotograaf achteraanzicht foto’s maakt.
- Eventuele aanwezige makelaars verkoopbord (tijdelijk) verwijderen.
|
Wat is de status van mijn bestelling? |
Een bestelling is te volgen in ons systeem. Als makelaar weet u wat er gebeurt en wij zijn goed telefonisch bereikbaar om de status door te geven. |