€ 0,00ex 21% BTW


Specificaties




    Veelgestelde vragen


    Wat zijn tips voor de woonkamer
    • Leg afstandsbedieningen uit zicht en verwijder eventueel in het oog springende kabels.
    • Haal stekkers uit stopcontacten die duidelijk zichtbaar zijn.
    • Zet televisie en/of beeldschermen van computers uit en doe verlichting uit.
    • Doe gordijnen open en haal eventueel de vitrages weg voor een optimaal uitzicht naar buiten.
    • Ruim speelgoed op.
    • Bewaar de spullen in afgesloten boxen en zet deze uit zicht.
    • In geval van huisdieren graag de bench, hondenmanden, drinkbakken, krabpaal, speeltje etc. weghalen.
    • Verwijder losse en overbodige spullen van tafels zoals bijvoorbeeld post, tijdschriften, etc.
    • Haal deurmatten weg en doe eventueel openstaande ramen of deuren dicht.
    • Verplaats eventuele kinderstoelen evenals een kinder/babybox tijdelijk naar een andere ruimte.
    • Kussens op de bank en op stoelen opschudden.
    • Eventuele dekentjes op banken/stoelen weghalen.
    • Zet een eventuele aanwezige (open) haard aan.
    Welke indruk zou uw woning kunnen maken
    Voor de presentatie op Funda, op andere website en in brochures is het belangrijk dat er voldoende lichtinval is en dat er zoveel mogelijk overbodige spullen uit zicht gehaald zijn. Hoe ruimer en lichter de ruimtes zijn en hoe meer vloeroppervlakte getoond kan worden, des te beter de woning presenteert op foto en video.
    Verwijder daarom zoveel mogelijk losliggende en persoonlijke spullen van de vloer, onder- en op kasten, tafels, banken et cetera. Bekijk elke ruimte met een andere invalshoek dan u gewend bent en verwijder de hinderlijke spullen die in zicht zijn. Doe dit in elke ruimte en vergeet niet slaapkamers, overloop en de bijkeuken.
    Uiteraard is het zo dat u alleen dat doet wat u zelf wenselijk vind. Het is uw eigen woning en uw eigen presentatie.
    Ons e-mailadres is gewijzigd
     
    Wat is de status van mijn bestelling?
    Een bestelling is te volgen in ons systeem. Als makelaar weet u wat er gebeurt en wij zijn goed telefonisch bereikbaar om de status door te geven.
    Wat is de betaaltermijn?
    De betaaltermijn is 14 dagen na ontvangst van de factuur.